четверг, 1 ноября 2012 г.

Orks rumors!




ФЧ  и моб - остаются. но все орки, кроме скивгов и гротов получчают фнп 6+, чопа - ап6, ап5 на чардже, биг чоппы +2 к силе и ап3 на чардже, так ап4. 

Больше апгрейдов для мобов.

ammo runts и attack squigs также получат больше опций, например бик шуты и т.д.

Новые модели мега армора для нобов, + новые правила, например, телепортация, но очень рандомное.

Именной мек, который дает Д3 юнитам телепортацию.

Именной блад экс герой.  Работает как ченков, если моб бойзов вырезали, можно вызвать его снова из резервов. 

Новый монстр - сквигот, много вундов и большая тафна. У него будет смешное правило на голод: чем голоднее, тем злее, а чем больше съест, тем больше плюх.

Своих есть тоже можно.

Новый лист психосил для вердбоя. Больше павера.

Фортификации специально для орков. Например скала. И собственная таблица трейтов для варлорда. 

from Batty \Faeit 212:

First we can start with orks what i have heard is that they stay the same with furious charge and mob rules but all orks ( not grots or squigs)
will get FnP 6+ as a race because they are basically tough and it takes a lot to kill and stop an ork.

Most weapons will stay the same except choppas are ap6 but gain ap5 on charge and big choppers will be +2s and ap4 and ap3 on charge.

Nobz stay the same but are getting more characterful upgrades available to them, new kinds or grot assistants such as suicide grots(act alot like bomb squigs but prone to blowing up in unit) and
ammo runts and attack squigs also more weapon options like Big shootas and such.

new nob mega armour unit with teleporting abilities but its teleporting works differently from conventional deepstrike bit more random.
There is a special mek character that can bestow teleportation on D3 units.

special bloodaxe character with rules that can bring back boyz units once they are destroyed, much like an imperial guard special character.

A large multi wound squigoth type creature, not FW, it is ever hungry and uses a hunger points system. if it doesn't fulfill the hunger points in enemy's it will rampage nearest unit friend or
foe in order to eat.

Two new ork psychic lists for weirdboys, Mork more offencive and Gork more strategic. Many powers in the lists get more powerful the more orks are around the weirboy,
although the more powerful they are the more dangerous they are if they are miscast as they will often misdirect or hit the weirdboy and unit.

New ork only fortifications (including an ork rock) and an ork only warlord chart.

1 комментарий:

Archivo